Sponsor Spydeberg sparebank

onsdag 10. juni 2009

Humpetitten 28!

Ny kamp spilt i går mot Oppsal på Ekebergsletta bane (humpetitten) 28! En bane som passer bedre til fjernstyrte fly og lufting av hund( ble gjort før kampen). Gårsdagens kamp ble veldig prget av en svært ujevn og hard bane, noe som også resulterte i at spill langs bakken og kantene ikke lot seg gjøre i den grad vi ønsker! Vi var klar over Oppsal sine spisser, og at de var bra bakover på banen. Vi kom under 1 -0 akkurat pga underlaget, da ballen får en lei sprett idet Laila skal klarere. 1-1 etter en kjempescoring av Ida, da hun løfter ballen over keeper fra 25 m. Ellers i 1. omg bar kampen preg av mye krig og lite fin spill.

2. omg. starter verst tenkelig for oss, med 2-1 til Oppsal etter 1 min spill. Noe nølende i bakre ledd, og en enkel scoring imot. Kampen ble ikke enklere for oss, da Laila fikk sitt 2. gule og måtte ut. Vi fortsatte med 3 bak, og la om til 4 på midt og 2 spisser. Dette resulterte i flere lang baller, og trykke etter for å vinne 2. ball. Dette lykkes vi med! Ingvild trykket inn 2-2 målet 9 min før slutt, og da Anne Mette fightet inn 3-2 målet vårt i det 90 min, vil jeg si at det var vel fortjent!
Vi skal være fornøyd med å snu kampen med 10 spillere og en dommer som blåste på alt imot grønt uansett situasjoner, dueller etc.

Bra kamp jenter, men jeg må nok fremheve Pia, som spiller en knall fotboldsmatch.

Tekst; trener Vidar

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar