Sponsor Spydeberg sparebank

søndag 22. april 2012

Gnistrende serieåpning

Da var årets serieåpning unnagjort, og det ble en gnistrende serieåpning.
Vi åpnet litt forsiktig og omstendelig, men etterhvert fikk vi tilrevet oss et overtak, i både spill og sjanser!! Vi klarer og holde balltempo oppe, litt tilfeldigheter utover i 1 omg, at vi ikke leder mer enn vi gjør til pause. 0-3.
Etter pause er våre motstandere skikkelig på hælene, vi holder et bra tempo, vi triller ball fra bakre firer opp på midt, vender spill og stikker igjennom til spissene som etterhvert gjorde hele Gjelleråsen svimle.
Anine herjet i perioder, og har flere fantastiske scoringer, June parkerete backen og stopperen på side så til de grader, vi scorer på flotte kombinasjoner, vi scorer etter corner og vi scorer på 2 flotte frispark fra lang distanse ( 1 av hver av våre debutanter)
Bakre fireren fungerer glimrende og har meget god kontroll, samt en midtbane som jobber hardt og vinner dueller.
Målscorere:
  8 min 0-1 Anine
15 min 0-2 June
44 min 0-3 Julie
Pause
52 min 0-4 June
54 min 0-5 Maria
57 min 0-6 Anine
59 min 1-6 sovner helt av og litt feilplassering
60 min 1-7 Anine
63 min 1-8 Marielle ( frispark fra 25 m)
68 min 1-9 Anine (dro vekk hele Gjelleråsen, tror de havnet nede på Hellerudsletta)
77 min 1-10 Marie
81 min 2-10 sovner litt her også
83 min 2-11 Anine
88 min 2-12 Tonje ( frispark fra 20 m)

Dagens lag; Carina, Martine, Bente, Marielle,Tonje,Oda,Marie,Julie,June,Maria og Anine
Ingvild inn for Bente.

Vi er meget godt fornøyd og må vel si vi gleder oss allerede til neste seriekamp, på stadion neste søndag.
Mulighet for alle å stikke innom kl 18.00

2 kommentarer:

  1. Gratulere så masse. Godt å høre det gikk så bra.

    Therese

    SvarSlett
  2. Gratulerer på knallstart på sesongen!!!!!

    Ida

    SvarSlett