Sponsor Spydeberg sparebank

mandag 12. mai 2014

Skuffet etter 3-3 mot Kurland

Nok en seriekamp ferdig, med et noe skuffende resultat etter 3-3 mot Kurland. De utligner 1 min før slutt, sitter igjen med 4 unødvendige tapte poeng etter Rapid og dagens kamp. 2 meget unødvendige mål imot i dag, som mot Rapid sist mandag.
Vi viser samtidig at vi kan være med helt der oppe, hvis vi får luket vekk billige mål imot.
Vi jobber oss igjennom kampen, og setter Kurland under press i store deler av 1 omg, også 2 omg, er vi gode. Anne Mette kommer inn etter pause og med stor ro og mye presisjon har hun mange gjennomspill, som da hun trer igjennom Ida, på vår og hennes 3 scoring for dagen.
Alt i alt ikke tap i serien så langt, men det burde strengt tatt vært full pott, men vi henger ikke med hodet, og ser frem mot neste kamp. Kurland starter med 0-1 etter 19 min, Ida utligner til 1-1 etter 32 min. 2 omg starter med at Ida blir felt innenfor 16 m, og setter selv straffen i mål ( 52 min ). 2-1 står seg til Kurland får en meget billig scoring etter 60 min, før Anne Mette setter opp Ida alene med keeper, med en kjempepasning, 3-2 til oss. Dette ser også ut til å bli sluttresultatet, men 1 min før slutt, får de som nevnt tidligere en billig scoring. Surt, men sant :-(...
Vel spilt.
Dagens lag: Carina, Laila, Bente, Marielle, Martine, Delen, Kaja, Susann, Ingvild, Oda B, Ida.  Benyttede innbyttere: Anne Mette, Christina ( Eva stod over, men på dommerkortet )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar