Sponsor Spydeberg sparebank

mandag 10. september 2012

3 poeng hjem, fra Melløs

Moss FK spilte forkamp på Melløs stadion, før vi skulle i ilden mot Rapid. Resultatet der, gjenspeiler vel situasjonen for Mosse fotballen. De tapte 3-1 for Mjølner!!

Vi startet kampen mot Rapid på samme måte som Mjøler mot MFK, med mye bra spill, flotte kombinasjoner og bra bevegelse i alle ledd.
Vi tok ledelsen ved Anine etter 8 min spill, da hun sikkert satt ballen i mål, etter flotte kobinasjoner med Julie B og Ragnhild.
Etter 12 min satt ballen igjen, denne gangen var det Anine som glimrende satte opp debutant Ragnhild, som scoret sikkert.
En periode på 15 min som vi skal forbigå, sørget for at det stod 2-2. Vi ble litt nølende i et par situsjoner, glemmer sikring og gir Rapid lett spill. Strammer oss opp, og fortsetter som vi startet. Ingvild kommer inn etter 30 min, etter 5 min spiller hun Anine glimrende igjennom og hvorpå hun scoret sikkert 3-2.

2 omg starter som første, vi er gode og spiller oss frem til gode muligheter, uten uttelling. Julie K, blir spilt igjennom på åpent mål, Ragnhild skyter i stolpen, samt Anine rett på keeper i god posisjon.
Kari Anne scorer 4-2 målet vårt etter 25 min i omgangen, deretter er det en god kamp fra begge lag. Vi tar 3 fortjente poeng, og klatret til 4 plass på tabellen sålangt. Bra!!!

Dagens lag: Carina, Delen, Bente, Marie, Ina, Lisbeth, Kari Anne, Julie K, Julie B, Anine, Ragnhild.
Innbytte: Ingvild,, for Julie K.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar