Sponsor Spydeberg sparebank

onsdag 13. juni 2012

Seier mot Asker

Det var godt med en 3 poenger, etter noen tunge kamper!!
Asker var vel kanskje litt undervurdert, men de spilte fin fotball, de var bevegelige og vi fikk ikke noe lett kamp. Vi har fortsatt litt sirup i balltempoet vårt, og motsatanderene kommer seg på plass defensivt, før vi får satt skikkelig fart.
Noen ute og noen små endringer, ble gjort før kampen.
Vi får 1-0 etter 33 min spill ved Anine, flott gjennomspill av Julie B, dette er også pauseresultat.
Anine må ut etter 37 min, og vår innleide Monica ( fra 7èr laget) slapp inn. Det skal sies at hun imponerte oss, spilte ut omgangen, samt hele 2 omg, super takk for hjelpen ( vi ringer nok igjen)
Anna må gi seg litt ut i 2 omg, og Ingvild kommer innpå ( litt piggere enn tidligere) godt å se!!
Dagens debutant Ingrid ( fra Jr.laget) kom inn ca 30 min igjen, og fikk sine første 30 min på seniornivå.
2-0 får vi etter en corner i det 73 min, ved Julie K. Dette er også sluttresultatet, tror alle, men 2 min på overtid, får en Askerspiller stå helt alene å¨bakerste stolpe, og reduserer til 2-1.

Laget: Carina,Kristine,Marie,Bente,Ina,Oda D,Anna,Julie B,Martine,Julie K og Anine
Innbyttere: Monica,Ingvild og Ingrid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar