Sponsor Spydeberg sparebank

søndag 24. juni 2012

3 poeng og ferie

Siste kamp før ferien, da Gjelleråsen gjestet stadion søndag.
Vi var tilbake i 4-3-3 etter noen kamper med 4-4-2 formasjon, noe som passer bedre mot dagens motstander.
Vi starter brukbart, og setter gjestene under press uten at det gir resultater i scoringer.
Vi bruker 21 min før vi scorer vårt første for dagen, etter en glitrende stikker fra Monica til Ingvild, som setter ballen sikkert i mål. 1-0
2-0 kommer etter 25 min da Bente flott trer ballen igjennom til Anine, som enkelt scorer sitt 1ste av 3 for dagen.
Marielle har 2 brukbare muligheter etter corner, men både headingen og den hele volleyen blåste over.
3-0 kommer etter 43 min da Julie K, flott setter Anine alene med keeper, som igjen scorer sikkert.
Pauseres  3-0
2 omg er ikke mer enn 2 min, da Gjelleråsen reduserer til 3-1. "tror vi var kommet på banen etter pause" men våkne var vi ikke!!!
Etter denne glippen, er vi litt mer våkne, men sliter litt med å få pasninger til å sitte, men vi forsøker og det er positivt.
Anine blir flott spilt igjennom etter 55 min av Marie, og 4-1.
5-1 kommer med Ingvild etter 72 min, etter at Oda har vunnet ballen på midten og satte fart, men avslutningen redder keeper, men Ingvild er der på returen.
6-1 kommer etter 87 min, da vi presser en Gjelleråsen spiller etter corner til å sette ballen i eget mål.
Vi avslutter med 7-1 etter 91 min, da Martine flott kommer frem og alene med keeper, scorer hun sikkert.
Artig å se Lisbeth på midten, tilbake etter studier i Bergen!!!

Laget: Carina,Kristine,Marie,Marielle,Martine,Oda,Bente,Lisbeth,Monica,Ingvild og Anine
Innbytter: Julie K.
Vi ligger på 5 plass og en velfortjent ferie, er et faktum!! Kos dere masse, men husk egentrening frem til oppstart.( sjekk hj.siden for tidspunkt, i begynnelsen av aug.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar